Divne hlasky ve /var/messages

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 29 22:46:36 CET 2009

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 11/29/09 22:28:
> Jediny takhle rozsypany je prave pouze messages.

No, a ja si myslim, ze z toho navic jen ty radky, ktere byly LOG_CONSOLE ...

> naprosto netusim, o cem tu byla rec %) ...predpokladam, ze's mi
> nenadaval ;-)

Diky vicejadrovym procesorum tak muze byt zpracovavano vic uloh
soucasne. To uz mame celkem dlouho. Nove mame paralelizovane jadro -
takze toho "vic soucasne" uz muze byt i primo v jadre.

Ale kdyz chce nejaka jadrova rutina neco vypsat na konzoli, respektive,
sejdou se v jednu chvili dve takove tak nechces, aby se jejich vystupy
zamichavaly do sebe. Ty rutiny musi ke konzoli pristupovat jedna po
druhe - hezky do fronty - seriove. To je serializace. A k tomu jsou v
systemu hodove nejake funkce. V zasade jde o zamky. No a nekde zrejem
chybi a tak se na nevhodne misto podari nacpad dvema rutinam soucasne,
az by tam dve soucasne byt nemely.