geometry does not match label (255h,63s != 16h,63s)

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Nov 29 21:44:27 CET 2009

Dan Lukes napsal(a):

> To je hlaska GEOMu. Dala by se tu rozvinout dlouha teorie o pricine a
> variantni rada smerujici k odtraneni, ale zkusme to nejdriv mozna ne tak
> efektivne, ale zato kratce. Bootni do singlu a udelej to z nej.

Kdyz uz se tu zacalo mluvit o GEOMu, a vlastne jsi to uz i nakousnul,
mel bych jeden dotaz (aniz bych zde nerad vyvolal nejakou flame). Je
vubec potreba GEOM? K cemu ho vlastne mam, kdyz od nej nepotrebuju napr.
zadny RAID? Ja tedy GEOM nikdy nestudoval (nejak na to nebyl cas). Zde
se o nem mluvilo prozatim pouze v souvislosti s RAIDy (a to
nepotrebuju), pripadne v souvislosti s gjournal a to taky nijak extra
chvalene nebylo.
Ja v konfiguraci kernelu nechal to, co tam kdysi pribylo (GEOM_PART_GPT
a GEOM_LABEL) spis jen proto, ze jsem nedostal odvahu to maznout.

Zbynek