IBM xSeries 330

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 26 20:16:08 CET 2009

Miroslav Prýmek napsal/wrote, On 11/26/09 19:43:
> Takze neni lepsi se na ten HW raid vykaslat? Co pouzivate vy?

Ja jsem v nevhodnou chvili spatril vnitrnosti nekterych modulu GEOMu.
Jeste to bude dlouho trvat, nez mu sverim nejaka data. A zkusenosti s
predchozim softwarovym raidem (vinum) take nevedou k oslabeni obav - naopak.

Pokud potrebujeme RAID (to mi asi zalezi na datech), pak se vyplati
investovat do neceho, co je hardwarove a dobre podporovane vcetne
managementu ...

To je, samozrejme, velmi subjektivni hodnoceni - ja vim, ze jsem proti
softwarovym raidum zaujaty.