IBM xSeries 330

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Nov 26 19:43:24 CET 2009

On 26.11.2009, at 16:10, Dan Lukes wrote:

> Tys od toho necetl manualovou stranku ?

Jenom od toho sesd. To -v pomohlo, diky a omlouvam se za blbej dotaz.
Sice to vypise jenom x-krat "Temperature sensors OK"
-- doufal jsem, ze dostanu i konkretni teploty jako u ipmi -- ale aspon neco.
(To bude asi vlastnost toho SAF-TE, ne? Nemam s tim zadnou zkusenost)

On 26.11.2009, at 16:21, Gabriel wrote:
> 1) chod na IBM web a stiahni si tam administracne CD pre danu kartu, ktore potom nabootujes a mas plne
> funkcny system na administraciu IBM RAID karty. Ziadna FBSD utilita neexistuje.

To jsem uz taky na webu nasel, ale dlouho jsem nemohl najit, kde to stahnout - vsechny linky jsou uz
nefunkcni. Nakonec se mi podarilo najit (kdyby to nekdo nekdy hledal) jakejsi obskurni link:
ftp://service.boulder.ibm.com/eserver/xseries/Jul06/39y4849.iso
To by melo byt ono (podle http://avoidnotes.org/urlmemo/cache/20060303153448.html).

Takze mne zustava posledni otazka - nevidel jste nekdy nekdo srovnani vykonu
gmirroru a hw raidu? Je HW raid o tolik rychlejsi nez gmirror, aby se vyplatilo
ozelet flexibilitu gmirroru? Co rikate na tohle:

As for raid0/raid1 - there's no cpu penalty at all.
gmirror/gstripe in FreeBSD might need further tweaks
and optimizations, but benchmarks show that with 2-4
drives performance almost equals the theoretical
limits.

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-fs/2007-January/002512.html

Takze neni lepsi se na ten HW raid vykaslat? Co pouzivate vy?

diky

Mirek