Zalozeni uzivatele s maildirem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 19 14:43:51 CET 2009

Martin Salac napsal/wrote, On 11/19/09 13:36:
> [...]

Jeste ti hrozi, protoze toto je standardni misto pro umisteni mailboxu,
nikoliv vsak v tom "tvem" formatu ze ti je tam muze neco poskodit a
prepsat.

Ano, neni to moc pravdepodobne, ale po nejakem update, spusti se
standardni sendmail, ulozi tam co zrovna prijde ...

Ale ty urcite budes mit zalohy ;-)

> Me take nekdy nad vstupnimi pozadavky zustava rozum stat ... ale
> vetsinou  zavrtim hlavou a zasoupu nohama ...

No, nekdy chci takove zadani pisemne. Ze pres vsechny nevyhody
pozadovaneho reseni (mezi samozrejme zapocitavam i to, ze jde o reseni
nachylnejsi k poskozeni lidskou chybnou, neb to, ze lide jsou omylni je
proste realita) zadavatel na zadani trva a nese vsechna rizika takove
implementace.

To bys neveril jak casto dokaze nezmenitelne zadani zmenit to, ze by
nekdo mel za svoji volbu prevzit zodpovednost ...

To uz sem ale nepatri.