Zalozeni uzivatele s maildirem

Martin Salac martin.salac at certicon.cz
Thu Nov 19 13:36:49 CET 2009

Miroslav Prýmek wrote:
> [...]

Souhlasim.

> Hlavne Martin nerekl, proc chce mit maildiry ausgerechnet ve /var/mail. Mel jsem za to, ze kdyz uz jsou
> uzivatele v systemu (nejsou virtualni), je standardnim resenim ~/.Maildir

Ano ~/.Maildir je std reseni, ke kteremu se klonim i ja - tj. pouziti
std. zpusobu pokud mozno.
... ovsem prokud nemozno - trebas proto, ze pani potrebuje vyklenek
ruzovy a ne bily jako
zbytek domu, tak holt bude ruzovy, protoze pani si ojednala - neda se
svitit.

Me take nekdy nad vstupnimi pozadavky zustava rozum stat ... ale
vetsinou  zavrtim hlavou
a zasoupu nohama ...

> Takze nez psat demona, ktery hlida vytvareni uzivatelu by mozna stalo za to se zamyslet, jestli opravdu potrebuju
> mit maildiry ve /var/mail... To ale musi Martin vedet sam.

Martin bohuzel vi :-(

... ale v pohode  - jeste jednou diky vsem za nazory.

> M.

Taky M.