TXT RR

Richard Willmann mk7ygre33apsq23c at foo.sk
Thu Nov 19 06:31:17 CET 2009

Pozdravujem,

prosim, pravdepodobne iba hladam na nespravnom mieste ale ani po dlhsom
snazeni sa mi nepodarilo najst odpoved na otazku, ako velky moze byt TXT RR
a co moze obsahovat. Snad niekto v konferencii bude vediet.

Osobne si myslim, ze "gramatika" je 8 bitova. Vychadzam z existencie polozky
RDLENGTH (datova cast nie je NULL terminated, nie je dovod aby nemohla
obsahovat cokolvek).

Co sa tyka dlzky je to uz komplikovanejsie. V RFC 1035 nie je o limite
ziadna zmienka okrem standardneho odporucania, ze velkost odpovede by nemala
presiahnut 512 bajtov. Je to sice cisty payload avsak aj vratane "zvysku"
tj. napr. domenoveho mena, ku ktoremu RDATA patri. Cize jednoznacne odvodit
limit nie je mozne.

Ma prosim niekto nejaky napad kde hladat?

pekny den

d~

rwi