Zalozeni uzivatele s maildirem

Martin Salac martin.salac at certicon.cz
Wed Nov 18 20:33:01 CET 2009

Juraj Lutter wrote:
  _____

  > To je pravda, nicmene pak se vytvari Maildir v /home/$USER/Maildir
  > pricemz ja bych potreboval silazovat ve /var/mail/$USER/  (duvody vynechme)

  Takto jednoducho to "local" agentom nejde.

Jop - na prvni pohled trivialni uloha ... rikal jsem si, ze drobatko upravime
konfigurak a bude posekano ... nakonec jsem rezignoval na MTA a
rozhodl se podrbat levou rukou za pravym uchem a obejit to "konstrukci"
spravne struktury na pozadovanem miste (/var/mail) jinym zpusobem.

Jak rikam, pokud ve /var/mail smazu mailbox, rucne vytvorim adresar
maildiru = $USER s vnitrni strukturou, vse slape jako hodinky.

Akorat to vytvareni struktury mi nejako zlyhava. :-)

Kazdopadne dekuji za snahu a odpovedi.
  --
  Juraj Lutter
Zdravi