Problem s VPN tunely - zrejme fragmentace

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 13 13:26:52 CET 2009

Radek Krejca wrote:
> Dobry den,

>    Diky, takze tato hodnota pomuze (to je ta sama, co jsem se ptal v
>    prvnim prispevku). Jen dotaz mimo, pri pokusu o zmenu mi to pise,
>    ze hodnota je read only.

# sysctl -d net.inet.ip.fragpackets
net.inet.ip.fragpackets: Current number of IPv4 fragment reassembly
queue entries

Z toho popisu mam pocit, ze se jedna pouze o vypisovani hodnoty nejakeho
citace a ne o neco, cim lze cokoliv konfigurovat.

Ostatne popis dalsich sysctl lze ziskat alespon takto:

sysctl -d net.inet.ip

Mirek