Problem s VPN tunely - zrejme fragmentace

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Fri Nov 13 13:10:46 CET 2009

>  Diky, takze tato hodnota pomuze (to je ta sama, co jsem se ptal v
>  prvnim prispevku). Jen dotaz mimo, pri pokusu o zmenu mi to pise,
>  ze hodnota je read only.
Ja jenom strilim od boku, budto to muze byt counter fragmentovanych
packetu nebo flag zda se ma povolit ip fragmentace. dival jsem se na
sve servery a vsechny maji tuhle hodnotu na 0, takze to counter asi
nebude, protoze kdyz ma server cca 300 dnu uptime tak bych pocital ze
by se mu tam nejaky fragmentovany ip packet uz mohl priplect. Je
potreba se podivat do zdrojaku co to vlastne dela.