Portupgrade a strom portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 9 21:34:29 CET 2009

On 9.11.2009 20:21, Miroslav Prýmek:

> Tak jasani bylo asi trochu predcasny.

To uz tak u frenetickych jasani casto byva ;-)

> Je tam jeden drobnej zadrhel - pokud neni
> k dispozici balicek v potrebne verzi, tak natvrdo stahne ten, ktery je v
> Latest,
> coz se mi moc nelibi.

Ktera verze je "potrebna" pokdu to neni "Latest" ? Zni mi to, ze rozdil
mezi temito pojmy existuje pouze v neudrzovanem (tedy neaktualnim) ulozisti.

> Test:
> 1. v $PORTSDIR/shells/bash/Makefile jsem o jednicku zvysil revizi

Pokdu jsi ale balicek soucasne neprelozil, tak to je presne ono -
neudrzovane/neaktualizovane uloziste. Jak muzes stahnout nove Makefile,
ale neprelozit z nich nove balicky ?

Pozuitelnost takoveho uloziste bude vzdycky problematicka (abych
nenapsal, ze je uplne k nicemu). Kdyz delas aktualizace, tak vzdycky
"vsechno nebo nic". Jakmile se zmeni vec, na ktere neco zavisi, je treba
prislusne zmenit i zavisejici veci. Takze - kdyz se zmeni makefile, je
treba vygenerovat i balicek, ktery na obsahu Makefile zavisi. Jakmile se
zmeni tento balicek, mel bys prelozit (nebo alespon prebalickovat - pri
tom se zaznamena zavislost na novejsi verzi) i dalsi balicky, ktere na
tomto zavisi.

Pouzivat uloziste bez peclive udrzby - to je volan vstupenka do problemu
(a to tim vetsi cim vic stroju z takoveho uloziste aktualizujes).