Portupgrade a strom portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 8 23:18:45 CET 2009

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 11/08/09 22:20:

> Tadaaaa... uz lze :o)
>
> *Portmaster with package support ready for beta testing!*
> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-ports/2009-November/057683.html
>
> Tak doufam, ze ho radne otestujes a nahlasis zjistene problemy - ty
> jiste nejake najdes ;]

Moc na me nespolehej. Ja uz nestiham byt early-adopter u vseho, co se
objevi ...

Preci jen potrebuju ke zmene nejakej impuls.

Navic, nemoznost pracovat s balicky neni jedine minus v porovnani s
portupgrade. Treba zpusob nastavovani optionu pro jednotlive porty lze u
portupgrade vyresit daleko vhodneji nez u portmasteru (ktery zavisi na
"raw" zpusobu stromu portu). Predstav si, ze se rozhodnes, ze u vsech
portu chces prekladat s optiony (treba) WITH_OPENSSL_PORT=yes
-DDWITHOUT_OPENSSL_BASE -DNOPORTDOCS -DNOPORTEXAMPLES

Ja vim, ze se to da napsat do make.conf a dokonce to omezit, aby se to
nemotalo do uplne vsech prekladu (treba jadra mebo worldu) - ale to
znamena, ze cast optionu bude tady, cast nekde jinde ...

Ale dobre - tohle je "jen" problem prekladu a tudiz problem centralniho
repository - a tam bych mohl stale pouzivat  portupgrade. Centralni
repository na to vykon a pamet ma.

Na klientech by mi ale docela schazela jina schopnost - centralni
konfigurace. Ted upravuju pouze pkgtools.conf, ktery na klienta
nakopiruju a mam hotovou konfiguraci "specialit" - ktere porty
ignorovat, jake vymenit za neco jineho, pri cem neco spustit ...

Myslim, ze si pockam jeste par mesicu nez se portmanager dovyvine ...