Portupgrade a strom portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Nov 7 20:10:15 CET 2009

Miroslav Prýmek wrote:
> napadla me takova trochu zhuverilost - co vsechno ze stromu portu
> potrebuju mit na stroji,
> na kterem chci instalovat sw jenom z predpripravenych balicku v
> $PORTSDIR/packages/All
> (nasdileno treba pomoci NFS)

Nebude to primo odpoved na otazku - ale neni nahodou DALEKO mene prace
nasdilet (read-only) $PORTSDIR a vsechno potrebne tam proste mit, nez to
tam udrzovat ?

Protoze treba ty Makefily budes muset udrzovat na shodnych verzich jako
jsou ty, ze kterych jsi balicek prekladal.

Kdyz z balicku a "bez stromu" tak to bych se pokusil misto portupgrade
pouzit spis port_version - tomu by mel stacit INDEX

Ale stejne mi reseni naznacene v prvnim odstavci pripada porad daleko
lepsi ...

> pouzivam. Ale i kdybych je mel vsechny, vypada to na zajimavou usporu
> mista (potazmo
> internetovyho pripojeni):
> [/usr/ports]# du -hc a*
> 19M    total
> [/usr/ports]# du -hc a*/*/Makefile
> 2.5M    total

Jenze to, ze v tom stromu je 19M a to, ze ten strom mas pres NFS
pripojeny preci ani nahodou neznamena, ze se ty vzdalene soubory a tudiz
celych 19M prenasi na klienta. Na toho se prenasi jen to, co si nekdo
zada. Coz nebude ani tech 2.5M, ktere chces prenaset ty - protoze jen
tezko mas na nenajem stroji nainstalovane porty vsechny ...