OT - jak na synchronizaci adresaru?

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Tue Nov 3 20:33:03 CET 2009

Ahoj,
Omlouvam se za dotaz, který se primo netyka FreeBSD, ale snad někdo bude
vědět...:o))
Potřeboval bych synchronizovat vzdálený adresář směrem k mému serveru. Mezi
klientem (zdrojem dat) a serverem (cílem) je openvpn tunel, takže bych do
toho nemíchal ssh. Ideálně aby se synchronizovalo pravidelně samo (těch
klientů bude víc, server jeden).
Zkoušel jsem rsync, ale chce to po mě zadávat heslo roota stroje na který
synchronizuji. Zkousěl jsem unison, ale ten chce taky vstupy z klávesnice.
Ale nevylučuji, že to dělám špatně.
Můžete mi prosím někdo poradit čím a jak to nejlépe udělat?

D2kuji

RaT