zmeny od roku 2003

Filip Huška filip.huska at coolhousing.net
Mon Nov 2 10:26:55 CET 2009

Filip Huška
filip.huska at coolhousing.net

On Nov 2, 2009, at 10:07 AM, Dan Lukes wrote:

> "Osklivost" je subjektivni kategorie navic hodne ovlivnena zvykem.
> Proto na tohle tema jen tezko muze vzniknout nejaka objektivni debata.
>
> Me sysinstall pripada dost dobre pouzitelny. A po tolika letech bych
> dokonce neuvital, kdyby se nejak radikalne zmenil a ja si musel
> zvykat na neco zcela noveho ...

> Pro usnadneni toho prechodu je tam link /home -> /usr/home
>
> Takze i ty programy a ti lide, kteri tuto (uz pomerne davnou) zmenu
> nechteji vzit na vedomi by nemeli mit problem.

> To je ale neni dusledek nedostatku FreeBSD, ale dusledek podvodu ze
> [...]

To neni dusledek "podvodu" ze strany linuxu, to je z nevedomosti/
lenosti to nastavit ...
co tahkle man a bindkey ? Klidne muze dopisovat, klidne muze typicky
vypisovat historii.
Z jedne strany tuto stiznost chapu, je to i o dalsich programech a
jejich kompilaci, jsem take zvykly davat du . -h a na FBSD prehazuju,
protoze to nejede.
Uz jsem si proste zvykl, ze na FreeBSD co si neudelam, to nemam :-D
Tak to ma byt, i kdyz je to obcas pruda.
f.