OT: SAMBA - prevod AD na sambu (LDAP) - shrnuti

Petr Rehor prehor at gmail.com
Thu Oct 29 12:14:47 CET 2009

2009/10/27 Dan Lukes <dan at obluda.cz>:
> On 27.10.2009 17:15, Petr Macek:

> No, ja bych rekl, ze cestovni profily jsou velky problem (pokud je serverem
> Samba na FreeBSD). Uvodni a zaverecne kopirovani profilu z/na server je
> schopno trvat i minuty (taky deset, treba). Neni to problem pokud se clovek
> prihlasuje stale na stejnem pocitaci (overeni, ze lokalni kopie profilu je
> aktualni je relativne rychle) ale jakmile prechazi, tak se mi to jevi pro
> regulerni pouzivani prakticky nepouzitelne ...

Cestovní profily je potřeba doplnit ještě druhým opatřením - přesměrováním
adresářů. Tím se většina adresářů profilu, které obsahují velký objem dat,
mapuje na sdílené adresáře na souborovém serveru a při přihlášení/odhlášení
se kopírují jenom registry a pár dalších souborů, obvykle v objemu 1-5 MB.

P.