Update zdrojovych kodov cez SVN.

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 19 10:06:41 CEST 2009

Jozef Babjak napsal/wrote, On 10/19/09 09:44:

>   ^-- To je sice pravda, ale ak sa takato relativne dolezita zmena
> udeje, mal by ju sprevadzat nejaky oznam a najma zmena/doplnenie
> dokumentacie; preto sa mi jej konincidencia s novym vydanim zda
> logickejsia ako nahodnost.

Uvaz, ze "release" je spis politicky stanovene datum, nez jakakoliv
udalost ve zdrojovem kodu. Kod takove release byl oddelen uz davno a
davno pred tim.

Ze podobna zmena bude synchronizovana s vydanim nejake konkretni release
vyloucit nelze, ale abych pravdu rekl, spis si to nemyslim. To se proste
nekdy podari rozfungovat potrebny server, nasledne to bude oznameno  v
prislusne konferenci a mozna na novinkach na WWW a pak nekdy pozdeji
(mozna o mnoho a mnoho mesicu pozdeji) nekdo commitne zmenu do
dokumentace ...

Nic z toho nesouvisi (alespon ne prirozene) z zadnym procesem, ktery se
tyka vytvareni release - a to myslim jak technickou cast (oddeleni
release ve stromu kodu) tak tu politickou (stanoveni data "release").

>   ^-- Inu, ide robit 'csup over http'? Zatial som tuneloval csup iba
> cez ssh

To uz jsi skoro doma. Rozhodne jde tunelovat SSH skrz HTTP proxy neb v
portech je i package "genericky TCP tunel skrz HTTP proxy". Takze
nejprve udelas tenhle tunel, pak pres nej protlacis SSH a skrz nej uz
protahnes ten cvsup.

> Nehovoriac o tom, ake je to otravne.

Ja nerikam, ze to neni na pozvraceni - na druhou stranu, co bys chtel,
kdyz chces pouzivat TCP ze site, ktera nema IP konektivitu ? Funguje to
- alespon ten spodek (az po to SSH - nad tim nema CSUP ale IMAP) uz
kdesi kdosi na moji radu provozuje. Takze zbyva CSUP over SSH a to
pises, ze uz vyresene mas.

>   ^-- Podla toho kratkeho opisu by toto mala byt odpoved na moju
> otazku ohladom 'csup over http'. Heh, zacinam tusit, co to vlastne
> robi: https proxy si to prerobi na socks proxy.

To ti reknu presne - nahradi knihovni (libc) volani connect() vlastni
funkci, ktera udela connect na HTTP proxy, zasle tam prislusny CONNECT
prikaz a tim efektivne vytvori puvodne pozadovane spojeni - jenze "pres
tunel". Aplikace nema potrebu o tomhle vedet a taky o tom nevi.

>   ^-- Nieeee, ja chcem spravne cislo patchlevelu v uname.

No boze - tak to uz si do toho zdrojaku snad domaznes rucne, ne ?

> Ale nie, v skutocnosti chcem sem-tam okrem tych security updates urobit aj
> upgrade mojor/minor verzie.

Pro upgrade na jinou release staci stahnout cely strom - to pres HTTP
proxy jde (sysinstall)