Update zdrojovych kodov cez SVN.

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Mon Oct 19 09:44:31 CEST 2009

> S ohl;edem na organizaci zdrojovych kodu povazuju za nepravdepodobne, ze by
> podobna zmena byla casove nebo pricinne vazana na nejakou konkretni release.

  ^-- To je sice pravda, ale ak sa takato relativne dolezita zmena
udeje, mal by ju sprevadzat nejaky oznam a najma zmena/doplnenie
dokumentacie; preto sa mi jej konincidencia s novym vydanim zda
logickejsia ako nahodnost.

> Pres ten se toho da protunelovat ;-)

  ^-- Inu, ide robit 'csup over http'? Zatial som tuneloval csup iba
cez ssh; na niektorych instalaciach vsak ani to nie je mozne.
Nehovoriac o tom, ake je to otravne.

> Tvoje problemy by mohlo vyresit
> http://www.freebsdsoftware.org/net/magictun.html

  ^-- Podla toho kratkeho opisu by toto mala byt odpoved na moju
otazku ohladom 'csup over http'. Heh, zacinam tusit, co to vlastne
robi: https proxy si to prerobi na socks proxy. Administratori a ludia
od OWASP si musia trhat vlasy. :-)

> A nebo, protoze ti jde jen o security updates, kterych je vzdycky jen par,
> muze byt uplne nejmene prace proste rucne stahnout a aplikovat patch, ktery
> byl v teto souvislosti zverejnen v ERRATA NOTICE pripadne SECURITY ADVISORY

  ^-- Nieeee, ja chcem spravne cislo patchlevelu v uname. Ale nie, v
skutocnosti chcem sem-tam okrem tych security updates urobit aj
upgrade mojor/minor verzie.

J.