prenos systemu na novy HW

Jan Spatka J.Spatka at dhi.cz
Tue Oct 6 10:03:49 CEST 2009

Prosím o radu.

Mám stávající server na kterém běží FreeBSD 6,2 a jsem s jeho konfigurací spokojen. Stávající HW už pomalu zastarává a chtěl bych tedy celý systém přenést na novější HW. Po intenzivním googlování jsem zvolil následující strategii:

1) Dump všech svazků fungujícího systému

      dump -0Lauf /work/sysbackup/ad0s1a.dump /dev/ad0s1a

      dump -0Lauf /work/sysbackup/ad0s1e.dump /dev/ad0s1e

      dump -0Lauf /work/sysbackup/ad0s1f.dump /dev/ad0s1f

      dump -0Lauf /work/sysbackup/ad0s1d.dump /dev/ad0s1d

2) Copy dump souborů na USB disk (FAT system)

3) Start nového stroje pomocí CD - FreeBSD LiveSystem 7.2 v jednouživatelském módu v režimu FIXIT

4) Format a label pevného disku nového stroje

5) Namapování USB disku s dumpem do /mnt/usb

      a. Přilinkování mount_msdosfs z CD

            Ln -s /mnt2/sbin/mount_msdosfs /sbin

      b. mkdir /mnt/usb

      c. mount -t msdosfs /dev/da0s1 /mnt/usb

6) Namapování svazků pevného disku do adresářů root - /mnt/mnt; usr - /mnt/usr; var - /mnt/var;

      a. mount /dev/ad0s1a /mnt/mnt

      b. mount /dev/ad0s1d /mnt/var

      c. mount /dev/ad0s1f /mnt/usr

7) obnovení kořenového svazku

      a. cd /mnt/mnt

      b. restore -rf /mnt/usb/ad0s1a.dump

No a tady jsem narazil, protože mi systém nahlásil NO HEADER AFTER VOLUME MARK ABORT (Y,N)?

Případně ještě jiná hláška:

CANNOT FIND FILE REMOVAL LIST

Nemáte někdo tip co dělám špatně, případně pokud někdo máte osvědčený postup, budu rád za jakoukoliv pomoc. Může být problém v tom, že dump jsem dělal pod verzí 6.2 a restore běží z LiveSystem CD verze 7.2?

Dík Honza