jaily a pgsql ?

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Oct 5 15:20:21 CEST 2009

Radim Kolar napsal(a):
> pgsql v jailu funguje, jen nejde spoustit pgsql ve vice jailech nebo v
> host systemu soucasne na stejnem portu aniz by se mezi sebou tloukli o
> shared memory segmenty. Taky je mozne z jailu shutdownovat pgsql v
> jinem jailu.
>
> Je lepsi mit na databazi oddelene disky pokud databaze generuje znacne
> mnozstvi IO operaci. Je to lepsi nez druhy stroj, protoze ma spojeni
> do db mensi latenci, nefiguruje tam net io.
>
> Na vetsi databaze (ackoliv 12GB je porad mala db) je lepsi mit
> komercni soft protoze opensource databaze maji spatnou skalovatelnost.
> [...]
Zdravim,
Ano pgsql melo oddeleny vlastni raid, to problem nebyl.
S jaily se bojovalo docela dlouho, nakonec nam prislo s kolegou
rychlejsi prihodit dalsi stroj a propojit je gigabitem nez vecne resit
pady pgsql jenz bezelo na jailu.
Bez jailu si to netroufneme, preci jenom na serveru bezi v oddelenych
jailech x sluzeb :)
Momentalne se resi jeste clusterovani pres bucardo, zkouseli jsme snad
vsechny clusterovaci opensource co jsme nasli ale nic nevyhovovalo
pozadavkum :)
Diky za informace.
S pozdravem Vilem