jaily a pgsql ?

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Oct 5 15:15:10 CEST 2009

Martin Bily wrote:

> Dobry den,
>
> na jednom stroji mam okolo 20 jailu a ve ctyrech z nich bezi PostgreSQL.
> Vesmes jde o velmi male databaze. Kazda z nich nasloucha na sve adrese a
> portu 5432. Mival jsem se sdilenou pameti problemy, ktere se navenek
> projevovaly jako jeji nedostatek (a nebo fragmentace).
> Od dob, kdy uzivatele pgsql v jailech prestali mit vsichni stejne uid 70
> a maji uid unikatni v ramci celeho serveru, pres vsechny jaily, tak
> problemy ustaly. Navic to ma vyhodu, ze ve vypisu ipcs se ted snadno
> pozna, co ke kteremu jailu patri.

Toto reseni s jinymi UID je popsane i na
http://wiki.freebsd.org/Jails#head-3aa93fc3135c717c33437e7e13515fb802bbebbd
Zaroven tam jsou tri odkazy na mailinglist, kde nekdo pise, ze mu to
nefunguje, jiny ze mu to funguje. Sam jsem pgsql nikdy nezkousel ani bez
jailu, tak to nemohu posoudit. Ale byl bych rad, pokud to nekdo dalsi
vyzkousi s nejakou vetsi DB, jestli mu to funguje a pripadne mi k tomu
poslal nejake info, abych to kdyztak dopsal do wiki.

predem diky

Mirek