certifikaty pro couriera

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Fri Oct 2 11:25:55 CEST 2009

> A podobnych hypotez je mozne vymyslet spoustu. Tak zacneme od te
> nejpravdepodobnejsi - COurier rika, ze soubor s certifikatem je poskozen
> - a proto ti radim, abyses podival, jestli je to opravdu tak.
>
> Teprve az budes mit overeno ze je soubor poskozen ma smysl zjistovat
> PROC je poskozen. Ne driv ...

tak jsem nasel zalohu o kterej jsem ani nevedel, ze ji mam. nakopcil jsem
na to samy misto zalozni certifikat, reloadnul couriera a nic. to same.
(puvodni certifikat se od kopie nelisil)

zkusil jsem vygenerovat ten certifikat jeste jednou a skoncil jsem se
stejnym vysledkem. Pri generovani jsem postupoval podle jednoho navodu,
kterej jsem hodil i na sve stranky

http://www.dvorec.eu/freebsd-post.html#tls

Takze se zda, ze tam bude jeste neco jineho

jarda