certifikaty pro couriera

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 2 10:35:23 CEST 2009

jaroslav.votruba at dvorec.eu napsal/wrote, On 10/02/09 10:27:

> ha ha. tak zrovna tohle zazalohovany nemam.

No tak budes muset vygenerovat novy. Na to, abys videl jak takovy soubor
vevnitr vypada a porovnat to s tim, ktery mas to staci.

> Me by zajimala pricina.

Ale pricina ceho ? Dokud se do toho souboru nepodivas a nezjistit, ze je
poskozeny tak nevis ceho pricinu hledas. Co kdyz poskozeny neni ? Treab
jsi pred mesicem aktualizova courier ale nerestartoval beziciho daemona.
Novy Courier je vadny, ale az do restartu se to nemohlo projevit,
protoze bezel stary.

A podobnych hypotez je mozne vymyslet spoustu. Tak zacneme od te
nejpravdepodobnejsi - COurier rika, ze soubor s certifikatem je poskozen
- a proto ti radim, abyses podival, jestli je to opravdu tak.

Teprve az budes mit overeno ze je soubor poskozen ma smysl zjistovat
PROC je poskozen. Ne driv ...