certifikaty pro couriera

Votruba jaroslav.votruba at dvorec.eu
Fri Oct 2 09:39:59 CEST 2009

dobry den
stala se mi takova nemila vec. Pouzivam imap ssl pro vyber posty kdyz
jsem v praci. Vcera mi ale z me neznameho duvodu imap vytuhnul takovym
spusobem, ze pomoh az reboot stroje. Po rebootu imap beha, ale ssl imap
mi vyhazuje chyby. V logu mam
Oct  2 09:29:05 www couriertcpd: couriertls:
/usr/local/etc/postfix/certs/mycert.pem: error:0906D06C:PEM
routines:PEM_read_bio:no start line

neni mi jasne , co se mu muze nelibit, kdyz to vcera to fungovalo bez
problemu. Toho mycerta vygeneruju znova, ale zajimalo by me, co se mohlo
prihodit, abych se tomu do budoucna vyhnul.

Dik jarda