Nefunkcni py-lxml

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Sep 21 16:23:57 CEST 2009

Ufff, tak to teda vyslo, diky za rady. Postupoval jsem teda takhle
(par zvidavych otazek za sipkama):

# portupgrade -Np ports-mgmt/portdowngrade
# setenv CVSROOT :pserver:anoncvs at anoncvs.tw.FreeBSD.org:/home/ncvs
# portdowngrade textproc/libxslt
# portupgrade -frp --batch libxslt

--> portdowngrade doporucuje jeste pouzit portsdb -Uu - nejak nechapu,
k cemu ma vlastne slouzit
- porty normalne pouzivam, updatuju pomoci portsnap fetch update a
soubor /usr/ports/INDEX
vubec nemam, tak jsem z toho nejakej zmatenej :)

No a nakonec v /usr/local/etc/pkgtools.conf jsem upravil
   HOLD_PKGS = [
     'bsdpan-*',
     'libxslt',
   ]
Ted si budu muset pamatovat, ze to tak je - a cekat, az to panove
nejak vyresi :(

--> Vsiml jsem si, ze portupgrade vypisuje "Backing up the old
version", ale nejak netusim, kde ji najit...

--> Jedinej anoncvs server, ke kterymu se mi podarilo pripojit, byl anoncvs.tw.FreeBSD.org
, coz neni
uplne idealni :) - zkousel jsem anoncvs.FreeBSD.org, cz, at, de, fr -
a bud vubec neexistuji, nebo neodpovidaji.
Jakej teda pouzit priste nejblizsi server?

On 21.9.2009, at 15:01, Dan Lukes wrote:

> xsltProcessOneNode nebyl soucasti verejneho API libxslt knihovny.
> Kdyz ho lxml pouzivalo, tak o problem, ktery nastal, si jasne
> koledovalo.

> A .o rozumis ? Tak to je uplne stejne.

Taky moc ne :)

Me porad nejde do hlavy, jak muze PO KOMPILACI byt nejakej
nedefinovanej symbol. Vzdyt to by ta kompilace mela
zhavarovat, ne?

Chapu, kdyz smazu knihovnu a misto ni dam nejakou, ktera ten symbol
neobsahuje, ale *tesne po kompilaci* - ?!

--> Muzete mi nekdo ukazat nejakej priklad, jak bych neceho takovyho
mohl dosahnout? (dva zdrojaky (knihovna, aplikace) + Makefile)
nebo alespon mi to nejak polopaticky priblizit ci odkazat nekam? (do
nejakych slusnych mist prosim :)

> A je nejaky zvlastni duvod, proc do konference zasilat binarni
> attachmenty ? Digitalne podepsat tam, kde to ma smysl - to chapu -
> ale proc zvetsovat objem dat zasilany stovkam lidi tam, kde to zadny
> vyznam nema ?

Duvod k tomu neni - akoratze kdyz mam nastaveny podepisovani kazdyho
mailu, tak vetsinou zapomenu, ze pred odesilanim sem to mam vypnout...

jeste jednou diky

Mirek