Nefunkcni py-lxml

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 21 15:01:57 CEST 2009

Miroslav Prýmek napsal/wrote, On 09/21/09 13:34:
> /usr/local/lib/python2.5/site-packages/lxml-2.2.1-py2.5-freebsd-7.2-RELEASE-i386.egg/lxml/etree.so:
> Undefined symbol "xsltProcessOneNode"

xsltProcessOneNode nebyl soucasti verejneho API libxslt knihovny. Kdyz
ho lxml pouzivalo, tak o problem, ktery nastal, si jasne koledovalo.

Ted bdues muset pockat na jednu z nasledujicich udalosti - autori lxml
presvedci autory libxslt aby tento symbol mezi verejne pridali nebo se
autori lxml bez teto neverejne funkce obejdou a to co potrebuji udelaji
pomoci verejnych funkcni.

Do te doby nemas jinou moznost, nez "ustrnout" na posledni verzi
libxslt, ktera jste tento symbol nabizela.

> - i kdyz teda vubec nechapu, jak je mozny, ze v cerstve prelozene
> knihovne je nedefinovanej symbol - ale strevum .so moc nerozumim...

A .o rozumis ? Tak to je uplne stejne.

*.o je linkovalteny objekt stejne jako *.so - az na to, ze ten prvni je
linkovatelny staticky a ten druhy dynamicky.

V obou pripadech plati, ze objekt je fragment, ktery nabizi dalsim
objektum symboly a symboly jinych objektu uziva.

V obou pripade plati, ze pri sestavovani (at statickem nebo dynamickem)
musi platit, ze "pozadavky" vsech objektu musi byt behem linkovani
uspokojeny, jinak bude linkovani neuspesne.

> Je nejakej zpusob, jak se vratit ke starsi verzi a nerozhasit si tim
> celej system?

Znovuprelozit verzi libxslt, ktera jeste pozadovany symbol nabizela a
nasledne pak vsechny baliky, ktere na libxslt zaviseji.

					Dan

> P.S. kdyz do listu poslu podepsany mail, vrati se mi s "Content type
> teto zpravy nebyl explicitne povolen"

A je nejaky zvlastni duvod, proc do konference zasilat binarni
attachmenty ? Digitalne podepsat tam, kde to ma smysl - to chapu - ale
proc zvetsovat objem dat zasilany stovkam lidi tam, kde to zadny vyznam
nema ?