Ako zastavit apache ?

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sun Sep 20 23:45:36 CEST 2009

V tomto pripade som to myslel uprimne, lebo inak by som sachoval s
presmerovanim vstupu
z nejakeho suboru kde by bolo heslo, pripadne nieco podobne.

Napisal som, ze sa mi analyza problemu paci a pridal tam niekolko
superlativ preto,
lebo  sa mi nestava, ze by si niekto az tak dal zalezat na odpovedi na
moju otazku,
ked odpoved mozem pouzit systemom copy paste do clanku o pocitacovej
bezpecnosti.
Zvycajne dostanem odpoved v dlzke troch, styroch slov aj to s preklepom
na dolezitom mieste
a zamyslam sa co mi chcela druha strana naznacit.

Takze este raz vdaka za poskytnute informacie.

To "-D SSL" pre blok <IfDefine SSL> .... </IfDefine>  som myslel tak,
ze na zaciatku configu by som dal napriklad <Define SSL On>   - ale taku
direktivu som nenasiel,
cize jedine ako parameter definovat je v prikazovom riadku pripadene v
/etc/rc.conf
apache2_enable="YES"
apache2_flags="-D SSL"

Ale na zaklade diskusie som prisiel na to, ze ked vo virtualhoste dam
definiciu do <IfDefine SSL> .... </IfDefine>
tak mi funguje aj  "apachectl stop". Jednoducho chyba sa nevyskytne lebo
SSL riadky su neaktivne a to ze
deamon bezi aj s SSL mu nevadi.
<IfDefine SSL>
SSLEngine on
SSLCipherSuite
ALL:!ADH:!EXPORT56:RC4+RSA:+HIGH:+MEDIUM:+LOW:+SSLv2:+EXP:+eNULL
SSLCertificateFile "/usr/local/etc/apache2/ssl.crt/server.crt"
SSLCertificateKeyFile "/usr/local/etc/apache2/ssl.key/server.key"
</IfDefine>

Jozef