Ako zastavit apache ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 20 21:58:14 CEST 2009

Jozef Drahovsky napsal/wrote, On 09/20/09 21:29:
> Dan, paci sa mi dokonala komplexna odborna analyza problemu, ktora ma o
> svojej spravnosti ihned presvedcila.

Tak ted si vazne nejsem uplne jisty - je to vazne, nebo je v tom
sarkasmus ... Takze parafrazuju odpoved z cizi huby (F. Herbert, Duna):

Tvuj kompliment prijimam v tom duchu, v jakem byl vysloven.

> Posledna vec co este netusim je, ako inac ako v startovacom riadku sa
> daju definovat symboly
> nemyslm len "-D SSL" pre blok <IfDefine SSL> .... </IfDefine> ?

Pro jakem stylu spousteni ?

Pri mnou doporucovanem ...

/usr/local/etc/rc.d/apache22 start

... se vsechny optiony (tedy i pripadne potrebny -DSSL) pisou do

rc.conf, promenne apache22_flags