Neprovede se reboot stroje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 18 09:25:03 CEST 2009

Milan Cizek napsal/wrote, On 09/18/09 02:08:
> Ano, jako v predeslem pripade, napise syncing disks... A vyplivne uptime.
> Nic dalšího tam není.

Hm. Po vypsani "Uptime:" se jeste volaji "shutdown_post_sync" a
"shutdown_final" handlery. adrit se to muze v kteremkoliv z nich.

V ktere skupine - to poznas snadno. Mezi post_sync a final se provadi
carsh-dump pokud je pozadovan. Tak si ten "halt" zavolej s '-d'. Pokud
se dump bude delat, tak to znamena, ze se to zadira az po nem, jinak
vime, ze pred nim ...

Na shutdown_post_sync cekaji ovladace da,hptmv,ie,mpt,pst,g_journal
Takze pokud zjistis, ze se to zadira behem udalosti prvni skupiny vis,
ktere ovladace mas zkusit vyhodit. To by pro ted asi stacilo,
pokracovani podle toho, co zjistis.

> Třeba takove "acpiconf -4" mi PC pekne vypne (volba 5 pritomna není, i když podle manu by mela byt?).

Myslis asi "-s 4" resp "-s 5"

Co znamena "pritomna neni" ?

> BROKEN_KEYBOARD_RESET také zkusim.

Obracene - pokud tam je, tak ho zkus odstranit. Obraceny postup nema
smysl, protoze to jen ubira jednu z metod resetu. Ale na to se ted
klidne vykasli, protoze kdyby se to dostavalo tam, kde tenhle option
hraje roli tak na SMP kernelu bys pred tim videl napis "cpu_reset:
Stopping other CPUs" coz nevidis - takze sem se to nedostava.