Neprovede se reboot stroje

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Fri Sep 18 02:08:17 CEST 2009

Ahoj,

> Na konzoli. Kernel jen vyjimecne vypisuje veci jinam ;-)
>
> A mimochodem, i bez verbose to neco pise. Urcite je tam
> nejaky posledni radek, ktery to vypsalo ...

Ano, jako v predeslem pripade, napise syncing disks... A vyplivne uptime.
Nic dalšího tam není.

> Napriklad existence
> option BROKEN_KEYBOARD_RESET
> take typ CPU a to jestli jde nebo nejde o SMP kernel.

Ano, mam v kernelu SMP.

FreeBSD 7.2-RELEASE-p3 #0

CPU: Intel(R) Celeron(R) CPU          440  @ 2.00GHz (2000.01-MHz 686-class
CPU)
  Origin = "GenuineIntel"  Id = 0x10661  Stepping = 1

Features=0xafebfbff<FPU,VME,DE,PSE,TSC,MSR,PAE,MCE,CX8,APIC,SEP,MTRR,PGE,MCA
,CMOV,PAT,PSE36,CLFLUSH,DTS,ACPI,MMX,FXSR,SSE,SSE2,SS,TM,PBE>
  Features2=0xe31d<SSE3,DTES64,MON,DS_CPL,TM2,SSSE3,CX16,xTPR,PDCM>
  AMD Features=0x20000000<LM>
  AMD Features2=0x1<LAHF>
real memory  = 2136866816 (2037 MB)
avail memory = 2085646336 (1989 MB)
ACPI APIC Table: <GBT    GBTUACPI>

Jak tak prochazim a zkousim ruzna doporuceni... Třeba takove "acpiconf -4"
mi PC pekne vypne (volba 5 pritomna není, i když podle manu by mela byt?).
Halt pc nevypne, i když by asi také mel. :-) BROKEN_KEYBOARD_RESET také
zkusim.

Milan