Ako otestovat priepustnost FS?

Dušátko Jan jan at dusatko.org
Thu Sep 17 19:31:42 CEST 2009

> Mimochodem, kdysi tady probihala diskuse na tema vykonost diskovych
> systemu a Solid State Disky. Minuly mesic jsem mel moznost otestovat
> EMC Enterprise Flash Disky, coz jsou SSD disky (typu SLC), ktere ma
> zatim jenom EMC, ale v pristim roce uz bude technologie dostupna od
> ostatnich vyrobcu.
>
> Vykon techto flash disku a latence je opravdu enormni. Jestli to
> nekoho zajima, tak umim poskytnout namerene hodnoty pro ruzne typy
> testu lisici se velikosti diskoveho bloku a pomerem read/write. Obecne
> jsem zjistil, ze tydle SSD (EFD) disky jsou 15x-30x vykonejsi nez
> [...]

Davide,
ja o tyto informace mam zajem. Potreboval bych odpovedi:
1) Pocet IO/sec pro ruzne velikosti bloku - cteni, od 256B do 256KB, je
staly nebo se meni
2) Pocet IO/sec pro ruzne velikosti bloku - zapis, od 256B do 256KB, je
staly nebo se meni
3) Meni se tuto hodnoty nejak vyrazne při zmenach pomeru operaci
cteni/zapis?
4) Zkousel jsi nejakou dlouhodobou zatez, dochazi nejakym zpusobem k
degradaci vykonu?

Jakekoliv tyto udaje privitam, muzes mi to poslat i privatne

Diky

Honza