Problem s aktualizaci kde

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Fri Aug 28 13:45:06 CEST 2009

> A to vubec nemluvim o 'pkgdb -F', ktere nalezenou "chybejici zavislost"
> pausalne resi smazanim zaznamu o zavislosti, protoze ji shleda
> "irrelevant".

hehe, tak koukam, ze toto resim stejne. Nikdy jsem poradne pkgdb -F
nepochopil, nevim v kterych pripadech si muzu dovolit mazat zavislosti,
kdyz mi da vybrat mezi dvema verzemi, kterou zvolit, ...
Ale at to udelam jakkoli, vzdycky mi to nakonec funguje.
Takze bud to delam dobre nebo ten program vi, co delat :-)
Tak nejak jsem nepochopil, jak on se o ty zavislosti stara.
PM
--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz