Distribuce balicku a quiet build

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Wed Aug 19 15:55:08 CEST 2009

Ted jsem z toho nejakej zmatenej - bud jsme si nerozumeli, nebo
jsem neco spatne pochopil. Moje myslenka byla takovahle:

Situace:
1) mam server S, na kterym se prekladaji porty do binarnich balicku
(portupgrade -Np PORT)
2) mam dalsi servery A,B,C kde chci ty balicky taky instalovat (pomoci
portupgrade -NPP PORT)
3) nastaveni voleb balicku je na vsech strojich stejny

Reseni:
1) na S,A,B,C se pravidelne provadi portsnap cron update -> celej
obsah /usr/ports (krome ./packages) by
mel byt timpadem stejnej na vsech strojich, pokud dobre chapu princip
2) S:/usr/ports/packages se pomoci NFS namountuje na strojich A,B,C
do /usr/ports/packages
3) Veskery operace s metadatama - vyhledavani zavislosti, balicku
podle jmena, atd. atd. bude
timpadem na S i A,B,C probihat LOKALNE, tedy rychle
4) instalace baliku X na A,B,C se udela pomoci portupgrade -NPP X,
takze zavislosti se
najdou podle LOKALNICH souboru a pote se nainstaluji PREDKOMPILOVANY
balicky z /usr/ports/packages,
ktery je nasdileny z S
5) jediny, co se bude tahat po (pomale) lince, budou binarni balicky
6) neni potreba rucne pouzivat pkg_add, pracuje se normalne s
portupgrade

Je v te uvaze nejaka chyba? Pokud ne, tak mi to prijde jako docela
elegantni reseni bez jakychkoli dodatecnych skriptu.

M.