Distribuce balicku a quiet build

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Aug 19 15:02:17 CEST 2009

Miroslav Prýmek wrote:
> [...]
> a pak jenom nasdili /usr/ports pres NFS a na ostatnich strojich
> instaluje uz jenom binarni balicky.
> Bohuzel nemam k dispozici stroj na lince s dostatecnym uploadem, takze
> pri sdileni celyho /usr/ports byly vsechny operace s portama strasne
> hlemizdi
> - hlavne hledani podle nazvu a tak...
>
> Napadlo me, ze pokud mam na vsech strojich stejne aktualni strom portu
> (portsnap -I cron update v crontabu), melo by stacit sdilet /usr/ports/
> packages
> se stejnym efektem - je to pravda, nebo to muze zpusobit nejaky  problemy?

Dat si pozor hlavne na to, ze -I u portsnapu znamena, ze se aktualizuje
pouze INDEX, ale zadna jina data v /usr/ports

> Pouziti bych pak videl stejne jako v Danove pripade - na buildovacim
> stroji:
> # portupgrade --batch -Np BALIK
> a na vsech ostatnich:
> # portupgrade --batch -NPP BALIK
>
> A jeste jeden drobnej dotaz: jde nejak nastavit, aby se neukazovaly  vypisy
> z prekladu portu, ale zobrazovaly se FreeBSD-specificky hlasky typu
> "pozor, tenhle balik instaluje server XY"?
> Prijde mi, ze ve vsech tech vypisech configure a spol. casto prehlidnu
> neco, co by
> mohlo byt podstatny.

Nevim, jestli je na to neco i u portupgrade, ale portmaster shromazduje
vsechny tyhle dulezite hlasky a ukaze je jako souhrn na konci upgrade.
(bohuzel portmaster neumi pracovat s binarnimi baliky).

Mirek