Distribuce balicku a quiet build

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Wed Aug 19 14:40:36 CEST 2009

Zdravim,

moc se mi libilo, jak tady jednou Dan psal, ze na jednom stroji
builduje balicky
a pak jenom nasdili /usr/ports pres NFS a na ostatnich strojich
instaluje uz jenom binarni balicky.
Bohuzel nemam k dispozici stroj na lince s dostatecnym uploadem, takze
pri sdileni celyho /usr/ports byly vsechny operace s portama strasne
hlemizdi
- hlavne hledani podle nazvu a tak...

Napadlo me, ze pokud mam na vsech strojich stejne aktualni strom portu
(portsnap -I cron update v crontabu), melo by stacit sdilet /usr/ports/
packages
se stejnym efektem - je to pravda, nebo to muze zpusobit nejaky
problemy?
Mam si na neco dat pozor?

Pouziti bych pak videl stejne jako v Danove pripade - na buildovacim
stroji:
# portupgrade --batch -Np BALIK
a na vsech ostatnich:
# portupgrade --batch -NPP BALIK

A jeste jeden drobnej dotaz: jde nejak nastavit, aby se neukazovaly
vypisy
z prekladu portu, ale zobrazovaly se FreeBSD-specificky hlasky typu
"pozor, tenhle balik instaluje server XY"?
Prijde mi, ze ve vsech tech vypisech configure a spol. casto prehlidnu
neco, co by
mohlo byt podstatny.

Diky za vsechny rady a tipy!

Mirek