kompilace gnome a problem s Firefoxem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 17 10:27:24 CEST 2009

Jozef Babjak napsal/wrote, On 08/17/09 06:56:

>   ^-- Take jednoduche to nebude; u mna k nainstalovaniu portu
> 'firefox' doslo aj napriek tomu, ze 'firefox3' bol uz nainstalovany.

Musel bych videt log. Z mailu puvodniho tazatele ...

> ===>   librsvg2-2.26.0_1 depends on file:
> /usr/local/lib/firefox/libgtkembedmoz.so - not found
> ===>    Verifying install for /usr/local/lib/firefox/libgtkembedmoz.so
> in /usr/ports/www/firefox

... se zda, ze ho uspokoji /usr/local/lib/firefox/libgtkembedmoz.so at
uz ji tam dal kdokoliv. Takze pokud firexox3 tuto knihovnu nevytvari, ma
ji jinak pojmenovanou nebo ji instaluje do jineho adresare, pak se
skutecne kompilovat bude.

>   ^-- V mojom pripade sa jedna o KDE desktop a Gnomoidne veci su tym
> padom neziaduce; stale vsak existuju Gnomoidne veci nevyhnutne na
> pracu (ako napr. uz zmieney Gimp) ku ktorym sa nahrada hlada len velmi
> tazko.

V tomto threadu slovo "gimp" dosud nepadlo (teda, nepocitam-li tuto
tvoji zminku) - a Petr (puvodni tazatel) se o Gimpu nezminil v teto
konferenci vubec nikdy. Takze jak myslis to "zmineny" ? ;-)

Petr nepsal, proc Gnome instaluje a tak, beru v potaz i moznost, ze by
ho ve skutecnosti mohl nepotrebovat a jde o nejake nedorozumeni (jako
nastalo nedavno v pripade procfs). Ale zminil jsem to az na konec, pod
celou radou jinych moznosti jak z problemu ven ...