kompilace gnome a problem s Firefoxem

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Mon Aug 17 06:56:26 CEST 2009

> Zrejma reseni jsou opravdu jasna
>
> - nainstalovat jinou verzi firefoxu

  ^-- Take jednoduche to nebude; u mna k nainstalovaniu portu
'firefox' doslo aj napriek tomu, ze 'firefox3' bol uz nainstalovany.

> Vyber nejvhodnejsi moznosti zavisi od toho, proc vlastne to Gnome
> instalujes.
>
> A tim se dostavame k poslednimu, ne tak uplne zrejmemu a mozna ponekud
> kontroverznimu reseni - zcela se vykaslat na Gnome ...

  ^-- V mojom pripade sa jedna o KDE desktop a Gnomoidne veci su tym
padom neziaduce; stale vsak existuju Gnomoidne veci nevyhnutne na
pracu (ako napr. uz zmieney Gimp) ku ktorym sa nahrada hlada len velmi
tazko.

J.