Tunning Intel server card

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Aug 10 12:32:15 CEST 2009

On Mon, 10 Aug 2009, Dan Lukes wrote:

> No, abych pravdu rekl, pri pokusech jsem dosel k podobnemu zaveru. S pollingem
> se sice server snaze vyporada s nekterymi typy zateze (velke mnozstvi malych
> paketu), ale dneska je typicky paket spise vetsi a tak nejmene na serverech,
> kde realny tok neni zas az tak obrovsky jde spis o odolnost vuci nekterym typum
> utoku nez "zlepseni performance". Polling navic zvysuje latenci a kdyz jsem to
> zkousel ja, pripadlo mi, ze prilis na to, aby to byla akceptovatelna cena za
> tento zisk.
>
> Your mileage may vary.

	je to vyborna vec na strojich, ktery jsou pomaly, tj. typicky SBC
boxy jako Soekris apod, ktery maji procesory jako Geode 100-200MHz atd. Ty
opravdu nemaji dost sily na to, aby krome zpracovani preruseni pri velkym
trafficu delaly jeste neco jinyho, napriklad davaly CPU user level procesum.
Polling krome zvyseni prutoku dovolil s boxem normalne interaktivne
pracovat, za cenu mirnyho zvyseni odezvy, samozrejme.

	verim ze u "normalnich" boxu to je jak pisete.

	tady jsem kdysi delal nejaky perf testy:

	http://www.wibsd.cz/doc/soekris_4521_benchmark.html

	a byl to tento stroj, myslim ze v te standardni konfiguraci:

	http://www.soekris.com/net4521.htm

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz