jak pripojit proc

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 10 03:34:04 CEST 2009

Jack Hokus wrote:
> gnome-keyring-daemon : couldn't allocate secure memory to keep passwords
> and or keys from being written to the disk

> Nekde, bohuzel se mi nepodarilo dohledat konkretni odkaz, jsem nasel,
> ze problem je zpusoben chybejicim procfs

Nemyslim si, z to nejak souvisi s procfs.

Podle me je to proto, ze implementace "secure" pameti v gdm pouziva
volani mlock() a to je dostupne pouze superuzivateli. Predpokladam, ze
tady to s dostatecnymi pravy nebezi, tudiz mlock() se nepovede, je
pouzita "obycejna" pamet a to vyvola tuto hlasku.

Ovsem, driv nez bych zacal uvazovat o tom, jak to "jako root" spustit a
provozovat, nejprve bych uvazoval o tom, proc to vubec mam a zda to
potrebuju. Mozna se ukaze, ze nejednodussim resenim je - nepouzivat,
odinstalovat.