jak pripojit proc

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Sun Aug 9 12:59:03 CEST 2009

Dobre poledne,

omlouvam se za neumyslne vyvolany zmatek. Pokusim se to dat do poradku.

K pokusu o pripojeni procfs mne privedla tato chybova hlaska:

gnome-keyring-daemon : couldn't allocate secure memory to keep passwords
and or keys from being written to the disk

Nekde, bohuzel se mi nepodarilo dohledat konkretni odkaz, jsem nasel,
ze problem je zpusoben chybejicim procfs

A tady toto mne privedlo k linprocfs
http://www.thinkwiki.org/wiki/Installing_FreeBSD_7_on_a_ThinkPad_T43
a nasledne k Linux Binary Compatibility
(na zaver odkazu je vypis z fstabu)

Dale dodavam vystup
$ uname -a
FreeBSD .erkor-oc.cz 7.2-RELEASE FreeBSD 7.2-RELEASE #0: Fri May  1
08:49:13 UTC 2009
root at walker.cse.buffalo.edu:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC  i386

Dekuji vsem za dosavadni trpelivost a zustavam s pratelskym pozdravem

Petr