jak pripojit proc

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Aug 8 17:45:52 CEST 2009

Jack Hokus napsal(a):
> Dobry den,
>
> dik za odpoved. Bohuzel se mi zatim nedari problem s pripojenim /proc
> vyresit. Podle   handbooku jsem doinstaloval  Linux binary
> compatibility.

Mohl bych znat jediny rozumny duvod, proc kvuli procfs instalujes
podporu pro Linux? Jak uz psal vyse Dan, Linux nema s moznosti pouziti
prakticky zadnou souvislost. Navic, procfs pro linux neni fstype procfs,
ale linprocfs...

...a nekde vyse zaznela otazka, zda mas vubec v jadre podporu pro
procfs. Pokud ji tam nemas, muzes instalovat co chces, jadro proste
procfs umet nebude.

Pokud se nepletu, ty jsi psal, ze mas GENERIC jadro. Jestli ma podporu
pro procfs sis evidentne nenasel a zkousis carovat neco jineho.
Takze to vezmu od zacatku.
Podporu pro linux uplne klidne zase muzes zrusit, pokud ji k nicemu
jinemu nepotrebujes.

Vez, ze v GENERIC jadre podpora pro procfs defaultne je (tedy alespon ve
FreeBSD 6.X - sedmicku ted nemam nikde po ruce a vezre FBSD, kterou mas
ty, nam zustala takticky utajena).
A i kdybys mel svoje vlastni jadro, odkud bude podpora pro procfs
vyhozena, system si pri pokusu o namountovani procfs sam natahne do
jadra prislusne moduly (procfs a pseudofs).

Zacal bych tim, ze zkusis namountovat procfs rucne
mount_procfs procfs /proc
melo by to projit

...a pokud se ti to povede, pak uz staci pouze prijit na to, jak vypada
spravna syntaxe radku ve fstab - ja na googlu na prvni pokus nasel toto:
procfs /proc procfs rw 0 0

pokud budes mit jeste nejake dalsi otazky, sem s nimi

Zbynek