jak pripojit proc

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Sat Aug 8 17:01:32 CEST 2009

Dobry den,

dik za odpoved. Bohuzel se mi zatim nedari problem s pripojenim /proc
vyresit. Podle   handbooku jsem doinstaloval  Linux binary
compatibility.

$ kldstat
Id Refs Address    Size     Name
 1   17 0xc0400000 9fab28   kernel
 2    1 0xc0dfb000 6a45c    acpi.ko
 3    1 0xc44f6000 7000     linprocfs.ko
 4    1 0xc450d000 22000    linux.ko
 5    1 0xc496a000 9000     i915.ko
 6    1 0xc4973000 13000    drm.ko
vypisuje toto.

V /etc/rc.conf mam radek
linux_enable="YES

Ale porad vypisuje tuto hlasku:
# mount -a
fstab: /etc/fstab:1: Inappropriate file type or format

Dekuji za kazdou radu. S pozdravem
Petr