ZFS na FreeBSD [WAS: FreeBSD fibre channel multipath a zfs]

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Aug 6 19:27:25 CEST 2009

On Tue, 4 Aug 2009, Juraj Lutter wrote:

> OpenSolaris NIE JE system do produkcie. Ak, tak Solaris 10.

	ja bych se toho v produkci nebal. Nedal bych to do banky, hlavne
diky tomu, ze oficialni podpora OpenSolarisu prece jen neni jako podpora pro
S10, ktera zarucuje zivotnost kazdeho S10 updatu nekolik let, ale jinak viz
muj predchozi mail; at tady nevytvarim diskuzi, ktera sem nepatri.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz