ZFS na FreeBSD [WAS: FreeBSD fibre channel multipath a zfs]

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Aug 6 01:31:57 CEST 2009

Rudolf Cejka wrote:
[...]
...ale jako vyrovnavaci pamet nebo cokoli s castym prepisovanim
> dat se zatim SSD asi jevi jako docela nevhodne (snad jen krome nejvykonnejsi
> rady od zminovaneho Intelu) - velke kolisani zapisove rychlosti, mensi
> kolisani cteci rychlosti a kratka zivotnost. Prave proto jsem se na ta
> SSD ptal, protoze se mi jejich pouziti zdalo dost podezrele - ale jestli
> jsou jako zurnal, to bych chapal.

Tak jsem nakonec nasel par odkazu, jak to je s tim SSD a Sun ZFS:
http://blogs.sun.com/brendan/entry/test
http://blogs.sun.com/ahl/entry/shadow_of_hsp
http://www.sun.com/storage/flash/
http://blogs.sun.com/studler/entry/nand_flash_based_ssds