Zalohovaci "sink"

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 13 10:19:35 CEST 2009

Miroslav Prýmek napsal/wrote, On 07/13/09 09:20:

> Spravne je to Compression, ne?

Jo.

> Ale to je (jestli to dobre chapu) komprese posilanych dat, ja jsem
> myslel sifrovani, ktere ssh provadi, to asi vypnout nejde, ne?

Prosty DES neni defaulten na seerverove strane povolen. Tobysis ho musel
povolit.

Nebo to vyres telnetem - tam se sifrovani zakazat da, prihlasovani i tak
zustane challenge-response (nejmene pokud to bude FreeBSD proti FreeBSD)
takze odposlechnutelne nebude.

Nicmene, zkusil's zmerit jakej rozdil tam bude ? Abys neresil rozdil,
ktery je tak maly, ze te nezajima.