Zalohovaci "sink"

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Jul 13 09:20:34 CEST 2009

On 12.7.2009, at 21:59, Dan Lukes wrote:

> -o Compress=no
>
> 					Dan

Spravne je to Compression, ne?

man ssh_config:
>      Compression
>              Specifies whether to use compression.  The argument
> must be
>              ``yes'' or ``no''.  The default is ``no''.

Ale to je (jestli to dobre chapu) komprese posilanych dat, ja jsem
myslel sifrovani, ktere ssh provadi, to asi vypnout nejde, ne?
Slo by maximalne ssh -c des - to je asi rychlejsi nez blowfish (?)

A co ty zkusenosti s Amandou? Vcera jsem to zkousel a moc se mi
to nelibilo, prijde mi to strasne prekombinovane a nepruhledne...
Tak nevim, jakou cestu zvolit radsi :(

M.