Re: FreeBSD 7.2 s Virtulazice

freebsd at email.cz freebsd at email.cz
Fri Jun 19 12:21:13 CEST 2009

 Zdravim,

Ano, jedna se o HP server ML 350G3.

> [...]
> generaci serveru). Minimalni mnozstvi pameti je IMHO 2GB na FreeBSD s jaily a
> 4GB na ESXi (vychazim z toho, co na tom planujete bezet).
>
> Druhy problem je ten, ze Xeony nemaji 64bit rozsireni, takze by na tom mohl
> bezet teoreticky jen ESXi 3.5, nicmene server neni uveden ve VMware HCL
> (http://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php), takze zrejme ani ten
> ne.
>
> Ja osobne vidim jak optimalni dat na to bud FreeBSD a jaily a nebo alternativne
>
> XEN (Dom0 CentOS, nebo Debian, DomU to same).

Situace se trosku zmenila. Nyni mam kdyzpozici dalsi zelezo. Jedna se o CPU Athlon64 X2 4400+, RAM 4GB, 2x HDD IDE 250GB.
Nainstaloval jsem WMware ESXi 4.0, ve kterem by mohl bezet ve virtualnim hostu Win2003 server a dalsi vychatavky od Microsorotu. :-)
Neznate free soft na spravu hostu ve wmwaru?

Zbyle sluzby poberi na serveru HP s FreeBSD 7.2. Bohuzel nejsou penize na rozsireni pameti. :-(

J.