postfix spamfilter a shell prikaz trap

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Jun 17 09:07:17 CEST 2009

Cizek.Milan napsal(a):
> Ahoj,
> pouzivam postfix, virtualni uzivatele a spamassassin. Chci mazat/presouvat zpravy oznacene jako spam do .Junk slozky kazdeho mailboxu. Nasel jsem si linuxovy "shell-based filter script" (http://www.it-crowd.lt/?q=spamchk) a naimplementoval ho do sveho postfixu, funguje (mazani).

premejslim o necem podobnym
postu mam jak ty (postfix, virtualni uzivatele a spamassassin), ale me
by stacilo ty spamy presmerovat na uzivatele "spam". Moje idea byla
zatim takova, ze pomoci header_checks mapy bych nedefinoval

/^Subject: .*SPAM* /
REDIRECT spam at moje.domena

zatim jsem to teda nezkousel, je to jen takova idea jeste nedotazena do
konce. Nejsem si ani jistej, jestli ten header_checks je aplikovan jen
na prvne prichozi maily, nebo i na maily vracene spamassassinem

s tim by mi moh nekdo poradit