Re: Re: postfix spamfilter a shell prikaz trap

Cizek.Milan cizek.milan at seznam.cz
Tue Jun 16 14:32:58 CEST 2009

Ahoj,
ted me napadlo, ze ja si vlastne muzu tomu svemu skriptu predat libovolne parametry uz v master.cf, napr. $recipient*. Z toho bych si pak mohl ve skriptu poskladat vyslednou cestu do junk. Strukturu mam /var/spool/virtual/domena.tld/user/. Pokud spravne tomu spravne rozumim, jit by to mohlo.

Ano, spamy momentalne mazu a je mi to jedno. Ale jinak jsem to resil tak, ze jsem je pravidelne skriptem v cronu prehazoval z new do junk (vim, hrozne humpolacke reseni :-)). Spis jde o komfort, napr. maily se spam score>20 rovnou mazat, s nizsim skore nechavat v junk napr. 30 dnu.

Milan