Postgres replikace?

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Fri Jun 12 12:03:19 CEST 2009

> Nepotrebuju load balancing a dalsi lahudky, stacila by mi bohate replikace
> database z jednoho serveru na druhy a zpet.

  ^-- Pri potrebe master-to-slave replikacie sme uspesne nasadzovali
EnterpriseDB (http://www.enterprisedb.com/), co je obaleny PostgreSQL
+ slony + oracle sql syntax support + dalsie veci. Boli sme s tym
velmi spokojni. Zda sa, ze Ty potrebujes master-to-master replikaciu;
tu neviem, ci EnterpriseDB ma. Vlastne mi nie je zname, ze by nejaka
open/free relacna databaza umoznovala master-to-master replikaciu.
IMHO je to ficura dostupna iba v komercnych tazkotonaznych databazach
typu Oracle ci DB2.

J.